topbella

Saturday, June 25, 2011

setiap yang bernyawa mesti menemui ajalnya




bila dengar lagu nie.. ermm.. takut sgt nak tempuhi saat2 kematian... erm.. entah bila ajal menemui kita. dengan amalan yg tak seberapa nie.. tepuk lah dada, tanya lah iman kita sendiri,, dimanakah tahap iman kita. adakah aku bersedia untuk semua ni??? YA ALLAH... banyaknya dosaku Ya Allah.... aku takut Ya Allah...
hanya engkau yang maha mengetahuinya! aku memohon pada-MU YA ALLAH.. KAU MATIKANLAH AKU DALAM KEADAAN IMAN.. 


Ya Allah Ya Tuhanku,
sesungguhnya, aku tak layak masuk SYURGAMU,
namun tak pula aku sanggup ke NERAKAMU,
ampunkan dosaku dan terima lah taubatku..
sesungguhnya KAU MAHA PENGAMPUN dosa2 besar..
perliharalah diriku, ibu bapaku, guru2 ku, org yg dekat dgn ku, sahabat2ku dri siksa api nerakaMU YA ALLAH... AMIN... :'(









0 comments:

Post a Comment

My Photo
cik qisya iffah
hamba Allah yang mengharapkan REDHA-NYA didunia dan diakhirat... * segalanya milik MU *
View my complete profile

Algo sobre mi