topbella

Wednesday, May 11, 2011

kerana "DONUTS"....

     dari semalam lagi ada sorang budak ni duk sebut2 nak makan DONUT.. nak kata mengidam... xsesuai kot.. sebab belom kawin lagi... huhu.... kepada si dia yang terasa.. sabo je la ye... jangan marah.. tapi semalam saya tak layan pon.. so, xjadi la kua.. katanya nak beli kat tesco... untuk sedapkan hati dia, saya janji la dengan dia.. " kita pergi esok je la ea @_@ " dengan riangnya dia cakap "ok,, janji ^_^"

      esoknya (tadi) kul 2.30 petang dah saya kua dengan dia (berdua)..nak buat macam mana, dah ajak orang lain ikut tapi bukan main susah.. so,, berdua lebih baik.. ngee~~ saya pon start enjen kereta --> tesco. sampai tu kami terus ke kedai BIG APPLE DONUTS & C0FFEE. "nampak riang je si dia".

      bila tengok je donut2 kat sana.. waa,,, perut yang kenyang da terasa lapar... perisanya, macam2 ada... huhu..tunggu pilih je. akak yang jaga tu pon pening dengan kami.. ye la.. semua nak beli.. hehe.. jari ni tak abis2 tunjuk. nak belinye 6 pcs jer.. harganye RM 13.50.. ^_^.. lepas beli tu plak.. da rasa tak sabar dah nak makan.. masing2 dah telan air liur.. huhu.. kami pon duduk kat medan selera.. so,, pe lagi,, ngap la.. sedap...sedap..




ni la DONUTS yg kami beli ^_^
si dia yg "mengidam" (adik)



tunggu nak makan je ni.. yummy2..







diriku.. da kekenyangan suda.. hehe



              akhirnya dah tercapai hajat si dia nak makan DONUTS tu... " perut sudah kenyang, hati sudah riang, jom kita pulang " lalala... ^_^
 

1 comments:

Sabrena said...

waaaa. thank you akak cayang! esok kite bersuka-suka lagi ye! hehe. =)

Post a Comment

My Photo
cik qisya iffah
hamba Allah yang mengharapkan REDHA-NYA didunia dan diakhirat... * segalanya milik MU *
View my complete profile

Algo sobre mi