topbella

Sunday, May 15, 2011

sekilas ku teringat....

sekilas ku teringat.. detik2 yang lepas.. bersama sahabatku,,, erm,,, bak kata,, kawan yang baik, sentiasa disisi kita.. waktu kita senang,,, waktu susah lebih2 lg laa.... erm... kami mula bertemu... dialam persekolahan. sekolah menengah.. kt sekolah MP3.. huhu,,, form 1... da mula kenal... tpi tym 2 cm xrapat sgt lg... bila da form 2,, mula berkawan rapat.. ^_* detik2 tu,, macam2 ragam da semua... huhu.. klakar lak lau diingatkan kembali... 'derat' pon same2 naik kot... huhu.. kami berempat mula dah blajar derat petang2.. tym free je.. kami plan utk kuar,,,tp x g ane2 pon.. kua g umh kamu.. dan kamu... erm... tym 2 pandai naik moto je.. sy dan fara bwk moto,, dan sarah dan fatihah pemboncengnyer.... huhu,, 

tapi bila lepas form3...dapat result.. masing2 dah ada haluan masing2,, semua pindah ke sek. lain,,, tgl la sy sorg2 still kt sek. 2... erm,,, sedih gak ase tym 2... :'( sob3,,,semua da tgl sy kan... tp,, w/pn da kene tgl.. kami still contct.. xputus kawan pon.. w/pn kadang2 semuanya bz dgn keje msg2,, kalau xslalu tnye khabar,, kdg2 pon da ok.. jnji xputus slamanyekn... ku sgt bersyukur sebab ada sahabat seperti mereka.. ^_* ... huhu,,, 'terharu lak ase' hehe... sampai la sekarang.. dah dialam 'mahasiswa' kami tetap 'satu'... erm.. yg sorang tu bakal jd CIKGU,,, sorang 2 bakal jd USTAZAH,, yg sorang 2 plak bakal jd ENJNR.... Alhamdulillah.. semua menjadi nmpaknye... ngee~~ 

erm.. sedar tak sedar,, da meningkat remaja da semua... sampai seru gak kawan kita sorang ni tuk kawen,,, ish,,, jeles gak ase,,, huk3,, tp sabo je la diriku ni....apa nak buat, belom sampai seru lg... w/pn lebih kurang 3 bulan da kawan kita ni kawen,,, nk ucap gak la 'selamat pengantin (baru)' kt nurul fatihah semoga bahagia smpai keakhirnye ek... dan nk ucap tahniah sbb bakal jd ibu (suka2! ^_^) .. pesanan kat bakal ibu 2... jg kesihatan... jgn tdo lambat sgt.. jgn asyik on9.... dan dengar cakap suami... :) ...hehe....
xlama lagi mysarah akn jd--> MAK CIK SARAH.... farhana --> MAK CIK FARA... dan sy plak --> CIK QISYA IFFAH...... waaa,,,, bestnyer,,, hohoho... ops,,, hehe
dan untuk shbtku yg lain.. bile nak kawen?? hoho... soalan cepu mas tuuu,,,,, wait n c yer,,,,,, kua3,,,

p/s,, bersahabat bukan kerana dunia semata-mata,, bukan utk kepentingan diri sendri shj,, bersahabatlah kerana ALLAH... i'Allah akn trasa kemanisannya,,,, ^_*  

diriku yang mengingati kamu,,,,, <3 <3 <3

masihkah kamu ingat....

xaci.... snap xjak kite,,, =(

selamat....... lalalala... <3

3 comments:

Hana said...

hahaha. terbaik!

~♥ Mawar ♥~ said...

Entry untuk saya ke ni? :p maceh awak..

cik qisya iffah said...

uikkkk... bt2 tyer la plak.... kiki...
came2... :)
fara,, sukanya bila dy ceria... lalala...
kuikuikui,,

Post a Comment

My Photo
cik qisya iffah
hamba Allah yang mengharapkan REDHA-NYA didunia dan diakhirat... * segalanya milik MU *
View my complete profile

Algo sobre mi